Min resa mot Göteborg

Min resa mot Göteborg

söndag 22 maj 2016

Jag gjorde det...

Wihoooo jag klarade det!!!!!!
Vilket fantastiskt roligt lopp. Det var varmt, trångt och med en otrolig stämning längst hela banan. Folkfest!!!! Det stod människor längst hela loppet som hejjade, spelade musik, tjoade, klappade händer, ropade uppmuntrande ord - det lyfter en så otroligt mycket och ger ork att kämpa på...Det fanns 10 vattenkontroller och jag var duktig och stannande och drack 2 klunkar vatten vid varje, och sprang under varje dusch som sprutade kallt vatten - gud så skönt det var. När vi kom mot mål stod Gunilla och Uffe och peppade oss de sista metrarna in i mål. 
Väl i mål fick vi banan, kexchoklad och MEDALJ!!!!!!!!!!!!....wihooooo....gick med lyckorus ut ur målområdet för att få härliga grattiskramar av G och U, de överraskade med bubbel och blomsterkrans. 

Jag är så sjukt nöjd!!!! För 11 månader sen orkade jag springa 1 minut!!!!...och idag sprang jag 2,1 mil.

Sprang tillsammans med H hela loppet och är så glad och tacksam att han är gentleman och håller frugans tempo. Så roligt att genomföra loppet tillsammans.


I DID IT!!!



3 kommentarer:

  1. Är oxå sjukt stolt över dig. Stort grattis allra bästaste vän. Du är en kämpe. Kul att loppet var roligt hela vägen. Love you puss o kram

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!!! Så stolt över dig !!!

    SvaraRadera
  3. Grattis!!!!! Så stolt över dig !!!

    SvaraRadera