Min resa mot Göteborg

Min resa mot Göteborg

torsdag 19 maj 2016

Liten ljusglimt...

Wihooo det känns bättre. Har rethosta på natten och lite på dagen men känner mig så mycket bättre. Inte alls samma trötthet i kroppen. Kanske jag vågar mig på att springa en "mjuk" femma ikväll bara för att testa hur det känns...sakta, sakta.
Ikväll blir det till att packa och imorgon direkt efter jobbeet rullar vi mot Göteborg....ghaaaa....jag kan inte fatta att det ÄNTIGEN är dags....nästan ett helt års träning ska nu får sitt STORA prov...För ett år sedan orkade jag springa 1 minut!!!, nu ska jag ge mig på 2,1 mil!..Woop, woop!!!!! Skall bli galet kul. Ser så fram mot hela helgen. Hotellmys och kul med bästa sällskapet Gunilla och Uffe som följer med för att fira sin bröllopsdag samt supporta oss :) 

1 kommentar: