Min resa mot Göteborg

Min resa mot Göteborg

måndag 16 maj 2016

Kurerar...

Hemma från jobbet o gör ALLT jag kan för att kurera mig. Vaknade med smällande huvudvärk och trötthet i kroppen, och konstig i halsen. Det känns som jag har något i kroppen som jag önskar av hela mitt hjärta inte bryter ut i sin fulla kraft utan snällt försvinner.
Är hemma för att ge kroppen bästa möjligheterna att återhämta sig o jobba bort det som spökar. Jag vet att jag aldrig hade förlåtit mig själv om jag pressat mig iväg och jobbat och sen blivit sämre o inte kan starta på lördag. Blir jag nu sämre och ändå inte kan starta har jag iaf gjort allt jag kan för att vara snäll mot kroppen, mer kan jag inte göra. Nu är det VILA, VÄTSKA, COLDZYME, och IBUIMITIN som gäller....och flanellpyjamasbyxor.
Snälla håll tummarna för att det vänder och jag blir bra snabbt igen.


3 kommentarer:

  1. Vi håller tummar och tassar så blir det några flera <3

    SvaraRadera
  2. Vi håller tummar och tassar så blir det några flera <3

    SvaraRadera
  3. Du ger verkligen allt för att bli frisk. Bra att du villar håller tummar och tår att du bli bra till lördag. Kramar i massor.

    SvaraRadera